INFORMACIONA PITANJA

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Da li ću dobiti isti proizvod koji vidim na slici?

Da isporučujem samo ono što prikažemo na našem web shop-u.
Digitalne licence isporučujemo samo licencne ključeve koje dostavljamo putem maila ili drugog zahtjeva korisnika.

Gdje mogu vidjeti svoj račun o prodaji?

Sve informacija o vašim kupovinama na Našem web shop-u možete pronaći pod Moj račun.

Kako mogu vratiti artikl?

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na webshop@itkupi.ba, telefonski broj 033 868 889 ili na društvenim mrežama. Više informacija možete pronaći u našim Uslovima korištenja.

Hoćete li obnoviti zalihe artikala označenih kao ``nije na zalihama?``

Stanje artikala vršimo svakodnevno tako da uvjek pratimo stanje broja na zalihama.

Gdje mogu poslati svoju narudžbu?

Vašu narudžbu možete poslati na vašu adresu koju ste popunili prilikom registracije. Takođe možete dodati sekundarnu adresu na koju bi želi da vam se roba dostavi npr (roditeljima, prijateljima itd…).

INFORMACIJE O NAMA

KONTAKTIRAJTE NAS